Ti kérdeztétek… én válaszolok!
vonal

Zsolt kérdezte: Nagyon tetszik az oldalad, szívesen és gyakran olvasom! Van egy kérdésem az Asztrál síkkal kapcsatban. A világosság miért nem jellemző rá vonatkozóan, és a sötétség miért igen?

Kedves Zsolt, Köszönöm az elismerésed és a látogatásaid. A kérdésed elsőre kissé meghökkentett, mert olyan, mintha azt kérdezted volna, „Az éjszakára miért nem jellemző a világosság, és a sötétség igen?”. De aztán rájöttem, bizonyára nem is olyan egyértelmű mindez, mint ahogyan gondoltam, így örülök a lehetőségnek, hogy ilyen szempontból is írhatok, a kérdésedre válaszolva, az asztrál síkról.

Az lehet a meg nem értés egyik forrása, hogy mint ahogyan az Asztrál sík I. oldalon is írtam, az asztrálsíkon színek és formák vannak. Ezek a színek meg lehetnek élénkek, világosak, a formák lehetnek kontúrosak, jól láthatók, mégis miért akkor a sötétség?

A magyarázat nagyon egyszerű:

Az asztrálsíkon nincs fény,
mint ahogyan egy tükörben vagy festményen sincs.

Ellenben világosnak látszik ha fényt tükröz vissza, vagy fénnyel világítjuk meg rajta a világos színt.

aura

A karmikus, bűnben lévő emberek világa, 3 síkra terjed ki. Mentál, asztrál és fizikai síkra.

  • Mentál síkon van az ember szelleme, a yang része, a fény, a világosság. Itt van a „lámpa” ami megvilágítja az asztrál síkon keresztül a fizikai síkot.
  • Asztrál síkon van az ember lelke, a yin része, a tükör vagy „áttetsző fátyol„, amin keresztül halad a mentál síkról jövő fény és képet formál a fizikai síkon, az asztrál síkon lévő kép alapján.
  • Fizikai síkon van az ember teste, a yin/yang „duális kép” amit a mentál síkról jövő fény hoz létre az asztrál síkon megvilágított kép alapján, a „fizikai sík képernyőjén„.

 

Nézzük meg alaposabban, a kérdéses asztrál síkot. Mint a példából is kitűnik, egy festmény alapvetően sötét (ha nincs megvilágítva), vagyis nincs benne, rajta fény csak sötétség, nincs önálló fényforrása. Csak amikor megvilágítjuk, látjuk rajta a színeket és formákat azáltal, hogy a tulajdonságainak megfelelően visszaveri a kívülről ráeső fényeket és mi ezeket a visszavert fényeket látjuk.

Amikor egy világos képet nézünk, akkor valójában nem a kép világos, hanem úgy veri vissza/nyeli el a fényeket, hogy világosnak látjuk. Maga a kép továbbra is sötét, de a visszavert fények miatt látjuk, láthatjuk világosnak. Ahogyan a tükör is sötét, ha nem világítod meg fénnyel.

Az asztrálsík önmagában mozdulatlan, energiával nem rendelkező „halott világ„. Más néven fátyol, tükör, ablak, papír, jegyzet, kép, CD lemez, adattároló, stb… Ezek mind akkor „kelnek életre” ha áthalad rajtuk az energia ami képet, formát, színt alkot a tulajdonságaik által.

Egy fiókban mindaddig sötét van, mindaddig a sötétség jellemző rá, amig ki nem húzod és bele nem nézel. De akkor sem a fiók lesz világos, hanem bevilágítja a kívülröl jövő fény, amit a szemeddel, a fiókból visszavert fényként észlelsz annál erősebben minél erősebb fényvisszaverő réteggel vonták be az egyébként sötét fiók belsejét.

Így már bizonyára érthetőbb, hogy miért a sötétség jellemző az asztrálsíkra, mint yin tulajdonságú létsíkra.

vonal

A hozzáértőbbek, remélem máris tudatosították, hogy miért van a földi világban és a Karmikus Életben kulcsfontossága a léleknek? Miért múlik az asztrálsíkon minden? Miért nem a fizikai síkon dől el a holnap?

Kicsit segítek: Ha moziban a vetítőgép fényforrása a mentál szellem energiája, a filmen lévő képek az asztrál sík lélekformái és a vetítővászon a fizikai síkon lévő materiális megjelenítés, akkor min múlik, hogy mit lát a nézőközönség? A fényforráson, a filmen, vagy a vetítővásznon?

Sokan nem értik, hogy miért nem a tettek a fontosak?

Ha megérted, hogy a tett nem más, mint a lélek materizaliációja,
máris nem a tettekben, hanem a lélekben keresed az okokat.

Csak a balga szidja a televíziót ha nem tetszik neki az előadás.
Az értelmesebb, csatornát vált.